29.5.12

FriendShip

 Ayam-Asia Steambox + BBQ + Buffet


Friendship is much more lasting than love. 
Good friends are hard to find.. harder to leave..
 Impossible to forget. 
Good friends are like stars
You don't always see them
But you know they're always there.

友誼比愛情更能天長地久
好朋友不易找到 更难分离
也不可能忘记
好朋友就像星星
你不一定总是能看见他们
但你知道 他们一直会在那里

 Although we fight,we bicker
delight or even anger,
are my best friend forever in my heart.

吵架也好 斗嘴也好
开心也好 出气也好
你永远是我心中最好的死党


 A friend is someone with whom you dare to be yourself.

朋友就是那个在他面前
你可以做自己的人

最好的友情不是从幼儿园开始
而是开始后永远都不会结束



“我朋友不多  所以我格外珍惜你们” 
这是来自心底的话 .



友谊法则第一条:

永远不要让你的朋友感到孤单
所以啊
有事儿没事儿放心大胆去烦烦他们


Every person need a friend to make them laugh
 when they think they will never smile again.


每一个人都需要这样一个朋友 
 当以为自己再也笑不出来的时候
他能让你开怀大笑!




只希望

不管三年 五年
或是十年以后
某一天 我们相
还能相认
你大喊一声 我想死你了
那一刻,我定会泪流满面